書籍詳細

書籍詳細




洋書

一冊でわかるブランド化

Branding : A Very Short Introduction

(Very Short Introductions)

Jones, Robert

Oxford Univ Pr 2017/08
136 p. 17 cm   
装丁: Pap   
版表示など: pap.    装丁について
テキストの言語: ENG    出版国: JP
ISBN: 9780198749912
KCN: 1026453220
紀伊國屋書店 選定タイトル
標準価格:¥1,628(本体 ¥1,480)   
Web販売価格適用外書籍    Web販売価格について

為替レートの変動や出版社の都合によって、価格が変動する場合がございます。

この商品は紀伊國屋書店在庫センターから出荷予定です。

納期について
DDC: 301
KDC: E250 マーケティング
ご購入を希望される方は、
下のリンクをクリックしてください。

Full Description

Branding is possibly the most powerful commercial and cultural force on the planet. Robert Jones discusses the vast variety of brands, and why we still fall for them even as we are becoming more brand-aware. Looking at the philosophy and story behind brands, he considers how they work their magic, and what the future for brands might be.
Detailed information

Table of Contents

REFERENCES; FURTHER READING; INDEX