書籍詳細

書籍詳細




洋書

ビジネスモデルの再発明

Reinventing Business Models : How Firms Cope with Disruption

Volberda, Henk   Van Den Bosch, Frans   Heij, Kevin

Oxford Univ Pr 2018/02
296 p. 24 cm   
装丁: Hrd    装丁について
テキストの言語: ENG    出版国: GB
ISBN: 9780198792048
KCN: 1027848110
紀伊國屋書店 選定タイトル
標準価格:¥6,721(本体 ¥6,110)   
Web販売価格あり    Web販売価格について

為替レートの変動や出版社の都合によって、価格が変動する場合がございます。

この商品は提携先の海外出版社在庫からの取り寄せとなります。品切れの場合、恐れ入りますがご了承下さい。

納期について
DDC: 658
KDC: E231 経営理論・経営戦略
M62
書評掲載: Choice Reviews 2018 June
ご購入を希望される方は、
下のリンクをクリックしてください。

Full Description

Re-inventing Business Models concentrates on the how and when of business model innovation. It provides managers with menus to outperform competitors and helps them choose between improving the existing business model and radically renewing it. The conclusions are supported by the authors' own research and case studies.
Detailed information

Table of Contents

1: Introduction 2: Know Your Business Model 3: How Firms Modify thier Business Model: Replication, or Renewal 4: Levers for Business Model Innovation 5: Enablers and Inhibitors of Business Model Innovation 6: Business Model Transformation: Driven by Strategy or Customer? 7: Managing Business Model Transformation 8: Re-examining Business Model Innovation: Do's and Don'ts for Managers Appendices