書籍詳細

書籍詳細




洋書

経営学の基本

Management : The Basics

Witzel, Morgen

Routledge 2004/07
217 p. 21 cm.   
装丁: Pap   
版表示など: pap.    装丁について
テキストの言語: ENG    出版国: GB
ISBN: 9780415320184
装丁違いISBN: 0415320178
KCN: 1005117303
紀伊國屋書店 選定タイトル
標準価格:¥3,989(本体 ¥3,627)   
Web販売価格あり    Web販売価格について

為替レートの変動や出版社の都合によって、価格が変動する場合がございます。

この商品は提携先の海外出版社在庫からの取り寄せとなります。品切れの場合、恐れ入りますがご了承下さい。

納期について
DDC: 658
KDC: E231 経営理論・経営戦略
関連書リスト: SB3034H 「基本」シリーズ
ご購入を希望される方は、
下のリンクをクリックしてください。

Annotation

Using examples ranging from Enron crisis to the marketing of fried chicken in China.

Full Description

Management: The Basics provides an easy, jargon-free introduction to the fundamental principles and practices of modern management. Using examples ranging from Cadbury and Enron to the marketing of fried chicken in China, it explains the key
Detailed information

Table of Contents

1. Introduction 2. Strategy 3. Organization 4. Human Resources 5. Marketing 6. Production 7. Finance 8. Knowledge 9. Culture 10. The Manager