書籍詳細

書籍詳細




洋書

高等教育におけるブランディングを理解する

Understanding Branding in Higher Education : Marketing Identities

(Marketing and Communication in Higher Education)

Lowrie, Anthony

Palgrave Macmillan 2017/10
188 p. illustrations ; 22 cm.   
装丁: Hrd    装丁について
テキストの言語: ENG    出版国: DE
ISBN: 9781137560704
KCN: 1029149065
紀伊國屋書店 選定タイトル
標準価格:¥15,441(本体 ¥14,038)   
Web販売価格あり    Web販売価格について

為替レートの変動や出版社の都合によって、価格が変動する場合がございます。

この商品は提携先の海外出版社在庫からの取り寄せとなります。品切れの場合、恐れ入りますがご了承下さい。

納期について
DDC: 378
KDC: C344 高等教育
ご購入を希望される方は、
下のリンクをクリックしてください。

Full Description

This book provides a critical theory of branding in higher education. The author argues for a higher education for all and positions higher education as a human right necessary for the well-being of citizens and democracy.
Detailed information

Table of Contents

Chapter 1: Introduction Chapter 2: The desire for relevance Chapter 3: The conceptualization of relevance Chapter 4: What's in a brand name? Chapter 5: The shattered brand fantasy Chapter 6: The death rattle of the liberal arts Chapter 7: A long day's journey into liberal arts pedagogy Chapter 8: Concluding remarks