書籍詳細

書籍詳細




洋書

持続可能な高級ブランド

Sustainable Luxury Brands : Evidence from Research and Implications for Managers

(Palgrave Advances in Luxury)

Amatulli, Cesare   De Angelis, Matteo   Costabile, Michele

Springer 2017/01
250 p. 22 cm   
装丁: Hrd    装丁について
テキストの言語: ENG    出版国: DE
ISBN: 9781137601582
KCN: 1026943914
紀伊國屋書店 選定タイトル
標準価格:¥22,305(本体 ¥20,278)   
Web販売価格あり    Web販売価格について

為替レートの変動や出版社の都合によって、価格が変動する場合がございます。

この商品は出版社からの取り寄せとなります。品切れの場合もありますので、恐れ入りますがご了承下さい。

納期について
DDC: 380
KDC: E250 マーケティング
ご購入を希望される方は、
下のリンクをクリックしてください。

Full Description

Discussing key characteristics of luxury such as craftsmanship and preservation of artisan skills, product quality and durability, and limited quantities of luxury goods, the authors argue that luxury brands are inherently sustainable from economic, social and environmental perspectives.
Detailed information

Table of Contents

Introduction: Sustainability in Luxury Branding.- Chapter 1 Inside Luxury: Main Features, Evolving Trends and Marketing Paradoxes.- Chapter 2 Luxury, Sustainability and "Made in".- Chapter 3 Luxury Consumption and Sustainability.- Chapter 4 Sustainability across Industries.- Chapter 5 Insights from Key Topics in Sustainable Luxury Research.- Conclusions.