書籍詳細

書籍詳細




洋書

都市ツーリズムのマーケティング(第2版)

Tourism Marketing for Cities and Towns : Using Social Media and Branding to Attract Tourists

2 Revised

Kolb, Bonita

Routledge 2017/03
246 p. illustrations ; 24 cm   
装丁: Pap   
版表示など: pap.    装丁について
テキストの言語: ENG    出版国: GB
ISBN: 9781138685192
装丁違いISBN: 1138685186
KCN: 1026452174
紀伊國屋書店 選定タイトル
標準価格:¥7,298(本体 ¥6,758)   
Web販売価格あり    Web販売価格について

為替レートの変動や出版社の都合によって、価格が変動する場合がございます。

この商品は提携先の海外出版社在庫からの取り寄せとなります。品切れの場合、恐れ入りますがご了承下さい。

納期について
DDC: 659.2930776
KDC: E260 ホスピタリティ・ツーリズム
C50 都市・コミュニティ
ご購入を希望される方は、
下のリンクをクリックしてください。

Full Description

Revised edition of the author's Tourism Marketing for cities and towns, c2006.
Detailed information

Table of Contents

Introduction 1. Developing a Marketing Plan for Tourism to Cities and Towns 2. Building Community Support for Tourism Development 3. Analyzing the City or Town as a Tourism Product 4. Analyzing the Internal and External Environment 5. Determining Marketing Strategy Using SWOT Analysis 6. Researching Current and Potential Visitors 7. Motivating, Segmenting and Targeting Visitors 8. Developing an Authentic Brand Image 9. Using Social Media for Content Marketing 10. Creating Paid, Owned and Earned Media 11. Promoting to Tour Groups and Meeting Planners 12. Implementing and Assessing the Tourism Marketing Plan