書籍詳細

書籍詳細




洋書

ラウトレッジ版 政治広告ハンドブック

Routledge Handbook of Political Advertising

(Routledge International Handbooks)

Holtz-Bacha, Christina (EDT)   Just, Marion R. (EDT)

Routledge 2017/03
417 p.   
装丁: Hrd    装丁について
テキストの言語: ENG    出版国: GB
ISBN: 9781138908307
装丁違いISBN: 0367872676
KCN: 1026280560
紀伊國屋書店 選定タイトル
標準価格:¥40,260(本体 ¥36,600)   
Web販売価格あり    Web販売価格について

為替レートの変動や出版社の都合によって、価格が変動する場合がございます。

この商品は提携先の海外出版社在庫からの取り寄せとなります。品切れの場合、恐れ入りますがご了承下さい。

納期について
DDC: 324.73
KDC: D211 政治理論
C130 コミュニケーション
関連書リスト: SB2871
SB2881 政治学ハンドブック2017
SB2957 社会学ハンドブック2018
SB3041 社会学ハンドブック2019
ご購入を希望される方は、
下のリンクをクリックしてください。

Annotation

New in paperback. Hardcover was published in 2017. Thematic chapters address advertising effects, negative ads, the perspective of practitioners, and gender role. Country chapters summarize research on issues including, political and electoral system; history of ads; the content of ads; reception and effects of ads regulation of political advertising on TV and the Internet; financing political advertising; and prospects for the future.