書籍詳細

書籍詳細




洋書

Racism and Media

Titley, Gavan

Sage Pubns Ltd 2019/07
236 p. 24 cm   
装丁: Hrd    装丁について
テキストの言語: ENG    出版国: GB
ISBN: 9781446298534
装丁違いISBN: 144629854X
KCN: 1028677823
紀伊國屋書店 選定タイトル
標準価格:¥15,757(本体 ¥14,325)   
Web販売価格あり    Web販売価格について

為替レートの変動や出版社の都合によって、価格が変動する場合がございます。

この商品は提携先の海外出版社在庫からの取り寄せとなります。品切れの場合、恐れ入りますがご了承下さい。

納期について
DDC: 302
KDC: C133 メディア・ジャーナリズム
C150 人種・民族・移民
ご購入を希望される方は、
下のリンクをクリックしてください。

Annotation

Shows how to apply theory through a wide range of case studies, including examples from the UK, US, Europe and Australia.

Full Description

Examining the role of the media in the generation, circulation and contestation of racist ideas, this text provides the theoretical and analytical tools needed to interrogate how media dynamics and processes impact on racism and anti-racism
Detailed information

Table of Contents

Chapter 1 Racism Everywhere and Nowhere: The Debatability of Racism Chapter 2 The Politics of Representation in Post-racial Media Culture Chapter 3 Reasonable Aversions: Discourse, Journalism and the Muslim/Migrant 'Problem' Chapter 4 From 'Hate' to 'Like': Organized and Assembled Racism in Networked Media Environments Chapter 5 Hate Speech and Freedom of Expression Chapter 6 Anti-Racism and Digital Media Culture