書籍詳細

書籍詳細




洋書

世界有数のスポーツ・ブランドに学ぶ教訓

Brand Fans : Lessons from the World's Greatest Sporting Brands

1st ed.

Smith, A. C. T.   Stavros, C.   Westberg, K.

Palgrave Macmillan 2017/01
220 p.   
装丁: Hrd    装丁について
テキストの言語: ENG    出版国: DE
ISBN: 9783319488530
KCN: 1026805278
紀伊國屋書店 選定タイトル
標準価格:¥20,589(本体 ¥18,718)   
Web販売価格あり    Web販売価格について

為替レートの変動や出版社の都合によって、価格が変動する場合がございます。

この商品は出版社からの取り寄せとなります。品切れの場合もありますので、恐れ入りますがご了承下さい。

納期について
KDC: E250 マーケティング
関連書リスト: SB2948H
ご購入を希望される方は、
下のリンクをクリックしてください。

Full Description

Combining the latest branding research with a diverse range of powerful case examples, this book reveals the cutting edge techniques of value co-creation, personalisation and customer engagement employed by sport's leading brands.
Detailed information

Table of Contents

Chapter 1 Introduction - Crowdsourcing Brand Equity.- Chapter 2 Pitch Partners- Customers as Players and Collaborators.- Chapter 3 Unlimited Users: The Rise of Consumer-Generated Content.- Chapter 4 Connected Communities- Icons and Tribalism.- Chapter 5 Passionate Partisans- Lifelong Loyalty.- Chapter 6 Dynamic Data- Branding the Digital Drive.- Chapter 7 Enhanced Experiences - Enlisting the Fanatic.- Chapter 8 Conclusion- Future Brand Fans.