書籍詳細

書籍詳細




洋書

デジタル・ビジネスの価値評価

Value in a Digital World : How to Assess Business Models and Measure Value in a Digital World

Lopez Lubian, Francisco   Esteves, Jose

Palgrave Macmillan 2017/06
200 p.   
装丁: Hrd    装丁について
テキストの言語: ENG    出版国: DE
ISBN: 9783319517490
KCN: 1027560932
紀伊國屋書店 選定タイトル
標準価格:¥6,003(本体 ¥5,458)   
Web販売価格あり    Web販売価格について

為替レートの変動や出版社の都合によって、価格が変動する場合がございます。

この商品は提携先の海外出版社在庫からの取り寄せとなります。品切れの場合、恐れ入りますがご了承下さい。

納期について
KDC: E235 経営情報
関連書リスト: SB2997J シュプリンガー・ネイチャー 特価セール
ご購入を希望される方は、
下のリンクをクリックしてください。

Full Description

An in-depth examination of the concept of value in a digital world, an analysis of a range of digital business models and a framework for assessing the value of digital businesses. Assessing the value of traditional business was easy.
Detailed information

Table of Contents

Introduction Chapter 1: The new digital economy Chapter 2: Economic Value and Digital Business Chapter 3: Escaping the hype: Dealing with subjectivity Chapter 4: Weighing the air: Valuing digital intangibles Chapter 5: Web Business Models and EV Chapter 6: Managing to delivering value in a digital world Chapter 7: Summary and Conclusions