書籍詳細

書籍詳細




洋書

Human Agency and Behavioral Economics : Nudging Fast and Slow

1st ed. 2017. 2017. vii, 116 S. 210 mm

(Palgrave Advances in Behavioral Economics)

Sunstein, Cass R.

Springer 2017/00
116 p.   
装丁: Hrd    装丁について
テキストの言語: ENG    出版国: DE
ISBN: 9783319558066
KCN: 1028030722
紀伊國屋書店 選定タイトル
標準価格:¥9,435(本体 ¥8,578)   
Web販売価格あり    Web販売価格について

為替レートの変動や出版社の都合によって、価格が変動する場合がございます。

この商品は出版社からの取り寄せとなります。品切れの場合もありますので、恐れ入りますがご了承下さい。

納期について
KDC: M63
ご購入を希望される方は、
下のリンクをクリックしてください。

Full Description

This Palgrave Pivot offers comprehensive evidence about what people actually think of "nudge" policies designed to steer decision makers' choices in positive directions.
Detailed information

Table of Contents

1. Introduction: Agency and Control2. People Like Nudges (Mostly)3. People Prefer Educative Nudges (Kind Of)4. How to Choose5. "What Route Would You Like Me To Take?" Paternalists Who Force Choices