書籍詳細

書籍詳細




洋書

電子商取引:経営とソーシャル・ネットワークの視点(第9版)

Electronic Commerce 2018 : A Managerial and Social Networks Perspective

9TH

(Springer Texts in Business and Economics)

Turban, Efraim   Outland, Jon   King, David

Springer 2017/07
500 p.   
装丁: Hrd    装丁について
テキストの言語: ENG    出版国: DE
ISBN: 9783319587141
KCN: 1028293069
紀伊國屋書店 選定タイトル
標準価格:¥24,021(本体 ¥21,838)   
Web販売価格あり    Web販売価格について

為替レートの変動や出版社の都合によって、価格が変動する場合がございます。

この商品は提携先の海外出版社在庫からの取り寄せとなります。品切れの場合、恐れ入りますがご了承下さい。

納期について
KDC: E235 経営情報
関連書リスト: SB2997J シュプリンガー・ネイチャー 特価セール
ご購入を希望される方は、
下のリンクをクリックしてください。

Full Description

EC is having an impact on a significant portion of the world, affecting businesses, professions, trade, and of course, people.The most important developments in EC since 2014 are the continuous phenomenal growth of social networks, especially Facebook , LinkedIn and Instagram, and the trend toward conducting EC with mobile devices.
Detailed information