書籍詳細

書籍詳細




洋書

Managing Organizational Crisis and Brand Trauma

Tafoya, Dennis W.

Palgrave Macmillan 2017/08
232 p.   
装丁: Hrd    装丁について
テキストの言語: ENG    出版国: DE
ISBN: 9783319607252
KCN: 1028426454
紀伊國屋書店 選定タイトル
標準価格:¥18,873(本体 ¥17,158)   
Web販売価格あり    Web販売価格について

為替レートの変動や出版社の都合によって、価格が変動する場合がございます。

この商品は提携先の海外出版社在庫からの取り寄せとなります。品切れの場合、恐れ入りますがご了承下さい。

納期について
KDC: E221 経営組織
ご購入を希望される方は、
下のリンクをクリックしてください。

Full Description

This book offers a framework for dealing with a new phenomenon affecting organizations and their stakeholders: brand trauma.
Detailed information

Table of Contents

Chapter One Organizational Health: The Capacity to Manage Events (and their Downsides) requires an Organizations Steeped in Competent and Capable Individuals Chapter Two: Trauma in Organizations: Triggering Organizational Trauma and the Trauma Model Chapter Three: Brand Trauma Chapter Four: When Trauma isn't a given (When an event that should produce trauma, doesn't) Chapter Five: Measuring brand trauma Chapter Six: Introducing, Re-establishing and Maintaining Order Chapter Seven: Trauma Never goes away; It Still has to be Managed Chapter 8: Conclusions -- Whether for legal or illegal reasons: Examine results in terms of your Purpose, Performance, and Progress