書籍詳細

書籍詳細




洋書

日本の雇用・レジャー活動にみるトレンド変化:ツーリズム・マーケティングにとっての含意

Changing Trends in Japan's Employment and Leisure Activities : Implications for Tourism Marketing

Schumann, Fred R.

Springer 2017/02
96 p. 24 cm   
装丁: Hrd    装丁について
テキストの言語: ENG    出版国: DE
ISBN: 9789811036071
KCN: 1027603712
紀伊國屋書店 選定タイトル
標準価格:¥14,480(本体 ¥13,408)   
Web販売価格あり    Web販売価格について

為替レートの変動や出版社の都合によって、価格が変動する場合がございます。

この商品は提携先の海外出版社在庫からの取り寄せとなります。品切れの場合、恐れ入りますがご了承下さい。

納期について
DDC: 338
KDC: E260 ホスピタリティ・ツーリズム
E16 労働
関連書リスト: NB4216
SB2899G 洋書に見る「日本」No. 22(2017夏号)
NB4284
ご購入を希望される方は、
下のリンクをクリックしてください。

Full Description

Topics that are of particular interest to readers include the most current Japanese employment and leisure data and how the data compares with the earlier, postwar era that made up the boom-years of Japanese overseas travel.
Detailed information

Table of Contents

Acknowledgements.- Preface.- Part 1: Employment.- Chapter 1: Early Years of the Sarariiman.- Chapter 2: Bubble Period.- Chapter 3: Seishain versus Keiyakushain.- Part 2: Leisure.- Chapter 4: Tokyo Olympiad.- Chapter 5: Shopping OLs.- Chapter 6: Setsuyaku Era.- Part 3: Opportunities.- Chapter 7: Understanding Today's Marketplace.- Chapter 8: Special Interest Groups.- Chapter 9: Managing Multiple Source Markets.- Chapter 10: Concluding Remarks and Future Gazing.- References.- Index.