書籍詳細

書籍詳細




洋書

Stataを用いた市場調査

Market Research : The Process, Data, and Methods Using Stata

(Springer Texts in Business and Economics)

Mooi, Erik   Sarstedt, Marko   Mooi-Reci, Irma

Springer 2017/08
401 p. 24 cm   
装丁: Hrd    装丁について
テキストの言語: ENG    出版国: DE
ISBN: 9789811052170
KCN: 1028426451
紀伊國屋書店 選定タイトル
標準価格:¥17,157(本体 ¥15,598)   
Web販売価格あり    Web販売価格について

為替レートの変動や出版社の都合によって、価格が変動する場合がございます。

この商品は提携先の海外出版社在庫からの取り寄せとなります。品切れの場合、恐れ入りますがご了承下さい。

納期について
DDC: 380
KDC: E250 マーケティング
関連書リスト: SB3079J
ご購入を希望される方は、
下のリンクをクリックしてください。

Full Description

The book offers readers an overview of the entire market research process from asking market research questions to collecting and analyzing data by means of quantitative methods.
Detailed information

Table of Contents

Chapter 1: Introduction.- Chapter 2: The Market Research Process.- Chapter 3: Data.- Chapter 4: Getting Data.- Chapter 5: Descriptive Statistics.- Chapter 6: Hypothesis Testing.- Chapter 7: Regression Analysis.- Chapter 8: Factor Analysis.- Chapter 9: Cluster Analysis.- Chapter 10: Communicating the Results.